قزوینیان گفت: سه باب پارکینگ اضطراری و آرام سازی شیب شیروانی راه به طول حدود ۴ کیلومتر درمحور دستجرد – تفرش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمدرضا قزوینیان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش سلفچگان قم با اشاره به طرح‌های اجرا شده برای افزایش ضریب ایمنی این محور، گفت: محوردستجرد – تفرش یکی از راه‌های ارتباطی بین دو استان قم و مرکزی است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش سلفچگان قم احداث این سه پارکینگ را در قالب اقدام واکنش سریع برای مدیریت حوادث احتمالی دانست و گفت: این طرح از اول خردادماه امسال آغاز شد و در ۲۳ تیرماه به بهره برداری رسید.

قزوینیان طول مسیر اجرایی پروژه را (در طرفین راه) ۸کیلومتر برآورد کرد و افزود: هریک از پارکینگ‌ها با مساحت تقریبی ۶۰۰ متر مربع احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او ادامه داد: بخش سلفچگان به دلیل موقعیت جغرافیایی و تولیدات باغی و صادرات محصولات تولیدی به خارج از استان همواره شاهد ترافیک بالای تردد در محور‌های مواصلاتی بوده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش سلفچگان قم یادآور شد: از ابتدای امسال طرح لکه گیری آسفالت، تعریض و نصب گاردریل، تعمیر و تعویض تابلو و علائم ترافیکی، شانه سازی و ... در این محور به اجرا در آمده است.

سلفچگان یکی از بخش‌های تابعه استان است که در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر قم قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار