نماینده زاهدان در مجلس توضیحاتی درباره علت جدال لفظی خود با وزیر بهداشت در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه کرد.

فداحسین مالکی نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جدال لفظی خود با وزیر بهداشت در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: دلیل ناراحتی‌ام صرفاً گفته‌های وزیر بهداشت در ارومیه بوده است و این ادعا که می‌خواستم رئیس علوم پزشکی منطقه برکنار شود تا مدیر مدنظرم جایگزین شود، درست نیست.

وی افزود: آقای نمکی وزیر بهداشت ضمن اثبات گفته‌های خود را در ارومیه باید از مردم سیستان و بلوچستان عذرخواهی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دوشنبه این هفته در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونای سیستان و بلوچستان، درگیری لفظی میان مالکی نماینده زاهدان و سعید نمکی وزیر بهداشت رخ داد که رسانه‌ها به نقل از نمکی اظهار کردند نماینده زاهدان می‌خواسته رئیس علوم پزشکی منطقه برکنار شود و وزیر بهداشت هم مدیر مدنظر این نماینده را جایگزین کند. نمکی گفته است من آدم این کارها نیستم و کسی نمی‌تواند به من رئیس تحمیل کند. 

مالکی نماینده زاهدان اظهار کرده نمکی در ارومیه به مردم، نمایندگان و رسانه‌های استانش توهین کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۳۲ ۲۴ تير ۱۴۰۰
ول کنید واقعا اقای نمکی ویارانش مدافعان سلامت خیلی زحمت کشیدن دست مریزاد اما توقع نداشتیم حرمت زبات در هر حالی باید حفظ شود همراه با حرمت مردم انساالله از مردم عذر خواهی میکنید عذر خواهی نشانه بزرگی انسان مومن است واز شانش نه تنها کم نمیشود بلکه افزوده میشود حلا شما باشگاه خبر نگاران عزیز دیگه این خبر رو ادامه ندید دشمنان سو استفاده تبلیغلتی میکنند ادامه ندید
آخرین اخبار