سخنگوی هلال احمر گفت:سفر و ماموریت همتی رئیس جمعیت هلال به امارات برای تغییر حساب‌های بانکی بیمارستان ایرانیان در این کشور است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،قوسیان مقدم سخنگوی هلال احمر درباره حواشی اخیر سفر رئیس جمعیت هلال احمر به امارات گفت: جمعیت هلال از 50 سال گذشته و قبل از انقلاب اسلامی در کشور امارات متحده ی عربی یک بیمارستان  به نام بیمارستان ایرانیان دارد که مسئولیت آن به عهده ی هلال احمر است.

قوسیان ادامه داد: در این بیمارستان حساب های بانکی به نام رئیس جمعیت باز می شود. بیمارستان ما در دبی هم شامل همین قضیه است . همتی  تقریبا یکسال است که به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی منصوب شده  تا الان حساب های بانکی به نام رئیس جمهور قبلی هلال احمر بوده است.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه تغییراتی در بیمارستان دبی داشتیم که منجر به تغییر حساب ها می شود، لازم شد که حساب ها از نام رئیس قبلی به نام رئیس جدید صادر شود. برای انجام این تغییرات، لازم بود ویزا به نام رئیس جمعیت صادر شود. در اصل ماموریتی که همتی تصمیم داشت انجام دهند این بود که در آنجا حسابی که به نام رئیس هلال احمر باز می شود را افتتاح کنند. حاشیه هایی که درست می شود مبنی بر اینکه همراه فامیل یا کسی می روند شیطنت رسانه ای است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار