۵۳۴ ماینر غیر مجاز رمز ارز با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات آذرشهر در شهرک صنعتی شهید سلیمی کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، یعقوب شهباز پور رئیس دادگستری شهرستان آذرشهر  در تشریح جزئیات کشف ماینر‌های غیرمجاز در شهرک صنعتی شهید سلیمی گفت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات آذرشهر در یک عملیات گسترده به همراه نیروی انتظامی و اداره برق، تعداد ۴ کارخانه در شهرک صنعتی شهید سلیمی که به صورت غیر مجاز اقدام به استخراج رمز ارز دیجیتال می‌نمودند، شناسایی شدند.

شهباز پور افزود: در این عملیات تعداد ۵۳۴ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال کشف شد و یکی از این واحد‌ها علاوه بر استخراج غیر قانونی رمز ارز دیجیتال، دارای انشعاب برق فرعی و غیرمجاز بود.

رئیس دادگستری آذرشهر با تقدیر از تلاش‌های جهادی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات آذرشهر افزود: با توجه به مشکلات عدیده در جامعه به خاطر کمبود و قطعی برق، یقیناً این اقدام جهادی اداره اطلاعات آذرشهر نقش مؤثری در کاهش مصرف برق ناشی از استخراج رمز ارز دیجیتال به دنبال خواهد داشت و دستگاه قضائی نیز با هرگونه بهره برداری غیر مجاز از برق طبق قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: رمز ارز ، ارز دیجیتال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
درود