رئیس خدمات کتابداری کتابخانه آستان قدس رضوی گفت: ۱۷ هزار و ۸۹۲ نسخه کتاب، نشریه، پایان‌نامه و منبع سمعی بصری به کتابخانه‌های آستان قدس رضوی اهداء شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عیسی اختری طوسی رئیس اداره خدمات کتابداری کتابخانه آستان قدس رضوی با اشاره به اهداء ۱۷ هزار و ۸۹۲ نسخه کتاب، نشریه، پایان‌نامه و منبع سمعی بصری توسط افراد حقیقی و حقوقی به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در سه ماه امسال، گفت: تقریبا نیمی از این منابع در دفاتر ثبت و با توجه به نیازسنجی به اداره مطبوعات، کتابخانۀ مرکزی و همچنین کتابخانه‌های وابسته در سراسر کشور ارسال شده است.

او این منابع را در موضوعات مختلف دینی، تاریخی، فقهی، ریاضیات، پزشکی، ادبیات قابل دسته‌بندی دانست و ضمن تشریح فعالیت یکی از بخش‌های اداره خدمات کتابداری، افزود: این بخش با بهره‌گیری از فهرست‌نویسان متخصص، مسئولیت سازماندهی منابع را بر طبق نظام رده‌بندی دهدهی دیوئی بر عهده دارد تا شناساندن یک اثر به خواننده و بازیابی سریع و راحت آن را ممکن سازد.

رئیس اداره خدمات کتابداری کتابخانه آستان قدس رضوی ادامه داد: حجت الاسلام گنابادی‌نژاد، معاون رئیس اداره خدمات کتابداری کتابخانه آستان قدس رضوی با اهداء هزار و ۵۶۲ نسخه کتاب فارسی و عربی در جایگاه نخست اهداکنندگان قرار دارد.


انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار