حجت‌الاسلام حاجی‌پور:

فضای مجازی واقعیت دنیای امروز است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز تاکید کرد: فضای مجازی، واقعیت دنیای امروز است که با استفاده از آن می‌توان بینش و بصیرت مردم را هدایت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز در گردهمایی تبیینی فرهنگی گفت: در بستر فضای مجازی، به عنوان یک واقعیت در جهان امروز، فرصت‌ها و تهدیدات، در کنار هم نهفته است.

او افزود: دشمنان با مسموم کردن فضای رسانه و جهت‌دهی آن به نفع خود و با استفاده از حربه دروغ پراکنی، به دنبال زیر سئوال بردن کارکردها و خدمات انقلاب اسلامی در این ۴۲ سال بوده‌اند.

این مقام روحانی در سپاه فارس با بیان اینکه هدف دشمنان نظام اسلامی و رسانه‌های متصل به آنها، جدا کردن مردم از هسته انقلاب اسلامی است، گفت: در این عرصه دلسوزان انقلاب در تولید محتوا اقدامات خوبی را شکل داده‌اند، اما همچنان نیازمند برنامه‌ریزی و حرکت مطلوب‌تر در این مسیر هستیم.

او گفت: تولید محتوا در راستای پاسخ به شبهات، دروغ پراکنی و فریب افکار عمومی، رویکردیست که باید در فضای مجازی دنبال کنیم و این مهم نیازمند اقدامات موثر دلسوزان انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: امیدواریم با شکل گیری دولت جدید، فصل نوینی از خدمت به مردم برای برداشته شدن مشکلات جامعه را شاهد باشیم، اقداماتی که ثمره آن افزایش سرمایه اجتماعی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.