مصطفی صداقت مربی تیم فوتبال نساجی درباره درگیری لفظی نیمکت فنی این تیم با کادر فنی پدیده توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی صداقت مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی این تیم برابر تیم پدیده خراسان اظهار کرد: این برد را به هواداران نساجی تبریک می‌گویم. امیدوارم هواداران از تلاش سرباز‌های خود در زمین مسابقه راضی باشند و خوشحالیم که ۳ امتیاز کسب کردیم. ما برنامه‌های خودمان را داشتیم و کلی این تیم را آنالیز کردیم و راه‌های ضربه زدن به پدیده را شناسایی کردیم.  

او درباره اظهارات محمد نوازی علیه کادر فنی نساجی اظهار کرد: من نمی‌دانم چرا نوازی این حرف‌ها را زده است. به هر حال پدیده تیم شهرم است. نوازی، رحمتی و رضا ناصحی دوستان خوب ما هستند. به نظرم نوازی یک مقدار بی تجربگی کرده و آن حرف‌ها را زده است. ما فراموش نکردیم که تیم پدیده سال گذشته مشکلاتی بر سر کارت مربیگری و نداشتن مدرک از سوی کادر فنی اش داشت و  کادر مربیگری اش در آسیا نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند. به هر حال برد و باخت وجود دارد و به نظرم نوازی کار خوبی نکرد و نیمکت فنی  پدیده در مدرک مربیگری مشکل داشت.

نیما میرزازاد کم کارترین بازیکن ما بود 

او ادامه داد: همانطور که شاهد بودیم نیمه اول بازی در اختیار تیم ما بود و چند موقعیت داشتیم که متاسفانه فقط یک موقعیت را تبدیل به گل کردیم. طبیعی بود حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و آن‌ها  نیمه دوم تغییر سیستم دادند و با آوردن بازیکنان بلند قامت بازی روی هوا را در دستور کار قرار داشتند که خط دفاع ما از عهده کار برآمد و هیچ موقعیت خاصی به حریف ندادیم. فکر می‌کنم نیما میرزازاد کم کارترین بازیکن ما بود. اکنون بازیکنان ما باید از این برد لذت ببرند و ان شا الله بعد از یک روز استراحت کارمان را برای بازی هفته بعد شروع می‌کنیم.  ما تا روز آخر مبارزه می‌کنیم و حتی برای صعود یک پله در جدول تلاش می‌کنیم. امیدواریم که هواداران ما از تلاش بازیکنان راضی باشند.  

مربی نساجی درباره اینکه برخی از بازیکنان نساجی نوید رتبه تک رقمی را دادند، گفت: شک نکنید تلاش می‌کنیم تا بهترین رتبه را در حد توان خود و لیاقت  هواداران کسب کنیم.  

صداقت درباره فحاشی به نیمکت فنی تیم پدیده بیان کرد: بازیکنان ما در زمین مسابقه حمله می‌کردند، اما ما حمله‌ای به کادر فنی پدیده نکردیم. به هر حال فوتبالی‌ها می‌توانند شهادت بدهند که  با توجه به شرایط جدولی نساجی، قبول مسئولیت از سوی الهامی شجاعت می‌خواست و کار هر کسی نبود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.