مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: کارفرمایان استان سمنان تا پایان تیرماه فرصت دارند از شرایط بخشودگی جرایم بیمه‌ای استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد اخلاقی مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: با ابلاغ مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص استفاده از بخشودگی جرایم کارفرمایان بدهکار، این افراد تا سی و یکم تیر ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت و آدرس اینترنتی سازمان تامین اجتماعی از شرایط جدید بخشودگی جرایم بهره‌مند شوند.

او همچنین از تغییر نشانی دسترسی به سکوی نرم افزاری دریافت فهرست حق بیمه خبر داد و گفت: این تارنما از اول مرداد ماه در نشانی اینترنتی es tamin.ir قابل دسترس است و کارفرمایان تامین اجتماعی باید از این درگاه برای ارائه لیست‌های بیمه‌ای خود استفاده کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان سمنان درباره تغییرات در نحوه ارائه خدمات غیر حضوری طرح ۳۰۷۰ هم گفت: در راستای افزایش خدمات رفاهی بیمه شدگان، افراد تحت پوشش تامین اجتماعی با مراجعه به سامانه es tamin.ir و با بارگذاری اطلاعات لازم می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی از خدمات و تعهدات مربوط به خود بهره‌مند شوند.

به گفته اخلاقی، تا پایان سال ۹۹ حدود ۱۷۰ هزار بیمه شده اصلی و ۵۰۳ هزار بیمه شده تبعی از جمعیت ۷۰۲ هزار نفری استان سمنان ثبت شده است و این یعنی اینکه تا ۷۴ درصد جمعیت استان بیمه شده تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت: تا ۹۶ درصد خدمات تامین اجتماعی در شرایط فعلی غیرحضوری است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار