عبیات گفت: صادر شدن اسناد مالکیت مردم ساکن کوی مدرس اهواز در یک فرآیند، هدف اصلی ما است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در نشست بررسی مشکلات کوی مدرس اهواز گفت: موضوع اسناد مالکیت ساکنان منطقه کوی مدرس از پارسال پیگیری شده است؛ این موضوع به عنوان مطالبه اصلی مردم مطرح بود.

او افزود: مزایده‌ای در مورد یک قطعه در این منطقه انجام شده بود و مردم احساس کردند منازل‌شان که حدود ۵ دهه در آن ساکن هستند و استاد غیر رسمی دارند، ممکن است با مشکل مواجه شود بنابراین؛ مطالبات خود را بیشتر به ما منعکس کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: به همین منظور نشست‌های مختلفی برگزار و مزایده اول لغو و حق مردم داده شد، اما صادر شدن اسناد مالکیت مردم در یک فرآیند، هدف اصلی ما است.

عبیات اظهار داشت: این جلسه برای جمع‌بندی کار‌های انجام‌شده بود و برخی مسائل و آمار مربوط به مالکیت باید انجام شود تا کل پلاک‌های این منطقه، سند رسمی داشته باشند مه برای آن نیز کارگروهی تشکیل شده تا در مدت یک ماه، همه اقدامات ماه‌های اخیر را جمع‌بندی نماید تا صدور اسناد مالکیت زودتر انجام شود.

پیشتر نیز حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفته بود که منازل کوی مدرس اهواز سنددار می‌شوند و به مردم اطمینان داد: دستگاه قضایی استان «با جدیت» پیگیر حل مشکلات و سندار کردن منازل این منطقه است و اهالی آن هیچ نگرانی از تخلیه و اقدام قضایی نداشته باشند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.