مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه درباره آخرین وضعیت این تیم بعد از شکایت از زندی بتن کلاردشت توضیحاتی را بیان کرد.

احسان احسانی، مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این تیم بعد از شکایت از زندی بتن کلاردشت به جرم تبانی در رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: ما از تیم زندی بتن کلاردشت شکایت و مدارک لازم بازی این تیم برابر نصر فردیس البرز را به کمیته انضباطی ارسال کرده ایم. به احتمال بسیار زیاد هفته آینده کمیته انضباطی این پرونده را مورد بررسی قرار خواهد داد. به هر حال بازگشت ما به مسابقات لیگ برتر بستگی به تصمیم کمیته اخلاق و سازمان لیگ فوتسال دارد.

زندی بتن با چیدن سناریو موفق شد به لیگ برتر صعود کند

مدیرعامل تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت افزود: جالب است تیم زندی بتن کلاردشت قبل از این که به لیگ برتر بیاید، امتیاز یکی از تیم‌های لیگ دسته اولی را خریداری کرد و بعد از آن با یک سناریوی بسیار عجیب و غریب به لیگ برتر صعود کرد. حال دوباره می‌بینیم که این تیم قصد شرکت در بازی‌های لیگ را ندارد و می‌خواهد امتیازش را بفروشد. من تعجب می‌کنم که رسانه‌ها چطور برابر این موضوع سکوت کرده و فقط به مصاحبه کردن با امثال من بسنده می‌کنند. اصلا چرا باید در ورزش ما چنین اتفاقاتی بیفتد که امتیاز یک باشگاه را به تیمی بفروشند که اصلا ظرفیت حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال را ندارد.


بیشتر بخوانید


صعود زندی بتن به لیگ برتر، توهین به فوتسال ایران است

احسانی ادامه داد: تیم فوتسال زندی بتن از نظر سخت افزاری و نرم افزار پتانسیل شرکت در بازی‌های لیگ را ندارد. حال چطور می‌شود به تیمی که هیچ شاخصه‌ای برای حضور در لیگ برتر ندارد، اجازه می‌دهند که در مسابقات لیگ شرکت کند؟! به نظر من این یک توهین بسیار بزرگ است که به فوتسال ایران شده که به این گونه افراد اجازه می‌دهند تیمشان را با چیدن سناریو به لیگ برتر آورده و بعد آن را واگذار کنند.

نتیجه‌ای که در بازی زندی بتن با نصر فردیس به دست آمد، بی سابقه بوده است

مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه درباره این که آیا مدارکی مبنی بر کم کاری تیم نصر فردیس برابر زندی بتن دارد یا خیر، بیان کرد: سند محکم ما همان نتیجه ۱۱ بر صفر است که زندی بتن برابر نصر فردیس به دست آورد. بعد از این بازی بود که شمسایی مصاحبه کرد و گفت چنین نتیجه‌ای در چند سال گذشته بی سابقه بوده است. شما اگر نتایج تیم نصر فردیس البرز و زندی بتن را در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول بررسی کنید، متوجه می‌شوید که در بیشتر بازی‌های این ۲ تیم با اختلاف یک گل یا برده و یا شکست خورده اند. به همین دلیل کمیته اخلاق هم اگر بخواهد تصمیمی بگیرد، نتایج بازی‌های قبل و بعد را نگاه کرده و بعد از آن رای خود را صادر می‌کند.

جابری گفته بود بازی زندی بتن با نصر فردیس باید پخش زنده داشته باشد

احسانی بیان کرد: متاسفانه فیلم بازی زندی بتن با نصر فردیس در اختیار مسئولان باشگاه زندی بتن است و آن‌ها فیلم این دیدار را تحویل نداده اند. جالب است آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال بار‌ها اعلام کرده بود که بازی زندی بتن با نصر فردیس باید فیلمبرداری شده و حتی در شبکه‌های استانی به صورت زنده پخش شود. چطور بازی به این مهمی، پخش زنده نداشت؟

چطور تیمی که پرونده اش هنوز مفتوح است، در قرعه کشی لیگ شرکت می‌کند

مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه درباره این که مسابقات فصل بعد لیگ برتر قرعه کشی شده است، گفت: به هر حال این را باید کسانی بگویند که قرعه کشی رقابت‌های لیگ را انجام داده اند. چطور تیمی (زندی بتن کلاردشت) که پرونده اش در کمیته اخلاق هنوز مفتوح است، در قرعه کشی مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کند. خیلی جالب است حریفان زندی بتن در لیگ برتر مشخص شده اند؛ حالا این تیم تصمیم گرفته است امتیازش را به فروش برساند. به نظر من چنین کاری در فوتسال ما اصلا سابقه نداشته است.

تیم‌ها قبل از شرکت در قرعه کشی باید مبلغ ورودی را پرداخت می‌کردند

احسانی ادامه داد: مگر خود جابری اعلام نکرده بود که تیم‌ها قبل از شرکت در قرعه کشی باید مبلغی به عنوان ورودی مسابقات لیگ پرداخت کنند. حالا چطور می‌شود بعضی از تیم‌ها بدون پرداخت ورودی در قرعه کشی لیگ شرکت می‌کنند؟ در تمامی مسابقات چه لیگ دسته اول، چه لیگ دسته دوم و چه لیگ برتر تیم‌ها قبل از شرکت در مسابقات باید مبلغ ورودی را پرداخت کنند. در هر صورت این دستورالعملی است که سازمان لیگ فوتسال به باشگاه‌ها ابلاغ کرده است. در هر صورت ما از رسانه‌ها تقاضا داریم که مدافع مظلوم باشند و نگذارند که جای ظالم و مظلوم با یکدیگر عوض شود.


بیشتر بخوانید


نصر فردیس فقط به دنبال تبانی با تیم‌های دیگر است

مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه تصریح کرد: جالب است تیم نصر فردیس البرز یک هفته بعد از آن که با تیم زندی بتن تبانی کرد، در لیگ بانوان هم همین کار را انجام داد. در فینال مسابقات لیگ دسته اول بانوان تیم نصر فردیس با تبانی موفق شد به حریف خود ۱۰ گل بزند و توانست جواز صعود به مسابقات لیگ برتر بانوان را به دست آورد. همین موضوع نشان می‌دهد که نصر فردیس فقط به دنبال تبانی با تیم‌های دیگر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار