فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از کشف بیش از ۱۱۰ قلم اموال مسروقه و سیم و کابل برق سرقتی در بازرسی از کارگا‌های ضایعاتی در سطح شهرستان فردیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق فشار قوی در سطح شهر، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: در همین رابطه ما موران انتظامی با انجام یک سری تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی کارگا‌های ضایعاتی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشت را شناسایی کردند.

سرهنگ ملکی گفت: مأموران با کسب اجازه از مقام قضایی موفق شدند بیش از ۱۱۰ قلم اموال مسروقه و چندین متر سیم برق فشار قوی را کشف و در این خصوص ۸ نفر که در امر خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

او افزود: متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های تخصصی با توجه به شواهد و مدارک موجود به مالخری سیم و کابل برق و اموال مسروقه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به کشف سیم و کابل برق افزود: مالخران دستگیر شده تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ ملکی گفت: مردم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.