معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تکمیل ظرفیت و اضافه شدن بیمارستان های اصفهان برای بستری بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهروز کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعداد موارد بستری کرونا در اصفهان افزایش چشمگیری داشته است و ظرفیت تخت بیمارستان‌های امین و خورشید به طور کامل تکمیل شده و در بیمارستان‌های شریعتی و غرضی نیز حدود ۱۶۰ بیمار بستری هستند.

او ادامه داد:  بیمارستان عیسی ابن مریم و بیمارستان آیت الله کاشانی که مرکز تصادفات اصفهان هستند اعلام شده آماده پذیرش بیماران کرونایی باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه اگر شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشود در این موج تعداد بیماران نیازمند خدمات بستری به بیش از سه هزار بیمار در شبانه روز می‌رسد، گفت: این موج نسبت به موج‌های قبلی، تخت‌های بستری بیشتری را اشغال می‌کند.

کلیدری خاطرنشان کرد: اگر با همین روند پیش برویم تمام بیمارستان های بزرگ شهر اصفهان درگیر کرونا خواهند شد از جمله  بیمارستان های تامین اجتماعی و نیروهای مسلح، همچنین خدمات غیراورژانسی و غیر کرونایی بیمارستان های خصوصی و خیریه نیز  به مرور زمان متوقف می شود تا برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی آماده شوند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار