گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار توئیتی  از راه اندازی باشگاه حقوق اساسی پژوهشکده این شورا خبر داد:

" به منظور توسعه و ترویج دانش حقوق اساسی و ارتقای ارتباطات علمی پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزه حقوق اساسی، همزمان با چهل و یکمین سالروز تأسیس شورای نگهبان، باشگاه حقوق اساسی پژوهشکده این شورا راه اندازی شد."

.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی درباره خانواده و نقش زن در آن نوشت:

" خانواده، زمینه ساز جامعۀ سالم


خانواده بستر رشد و تعالی انسان‌ها و کانون تولید و تبادل پایدار محبت است. امروز خانواده را محبت پایدار نگه می‌دارد و کانون این محبت زن خانواده است. ⁣

الگو، نحوه و روند تربیت را زنان رقم می‌زنند و آن‌ها نماد اخلاق، عطوفت، حیا و مهربانی هستند از این رو اگر خواستار تحول در جامعه هستیم و خانواده پایدار می‌خواهیم باید به زنان توجه کنیم. ⁣

خانواده را نیز باید همچون یک پروژه فرهنگی و اجتماعی نگریست که زنجیره تشکیل و رفع نیاز‌های آن نیز مهم است؛ ازدواج یکی از این زنجیره هاست و در کنار امر تشکیل خانواده ما باید برای تداوم و حفظ خانواده‌ها و حل مشکلاتی که به خصوص در پنج سال اول زندگی وجود دارد برنامه‌ریزی کنیم و صرف توجه به امر تشکیل بدون توجه به تداوم خانواده کامل و درست نیست. "

.

حسن عمیدی، مدیر کل دفتر ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏روابط عمومی، دفتر مدیر عامل و امور استان‌ها شرکت ملی پست با انتشار تصویری از اقدام یکی از شهروندان شهرکردی برای ارسال پیام به پستچیان تشکر کرد:

" پیام زیبای مشتری قدرشناس و با اخلاق و خوش ذوق شهرکردی به قاصد امین بسته ارسالی خود ...

ممنون از شما
قدردان قدرشناسی شما دوست عزیز هستیم..."

.

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما با انتشار توئیتی از پخش ویژه برنامه المپیکی شبکه ورزش خبر داد:

" تدارک ویژه شبکه ورزش برای المپیک۲۰۲۰ 
دهکده المپیک از اول مرداد هر روز از ساعت ۴ صبح تا ۲۳ به وقت تهران از ۳ استودیو در تهران و توکیو با پخش زنده رقابت‌های ورزشکاران کشورمان و برترین مسابقات ورزشی جهان و تحلیل و بررسی رویداد‌ها روی آنتن میرود.
با آرزوی بهترین ها برای کاروان اعزامی ایران"

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار