اعضای شورای مرکزی خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس برای یک دوره ۲ ساله مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد علی یزدان شناس دبیر مجمع هنرمندان انقلاب اسلامی فارس اظهار کرد: اولین دوره انتخابات تعیین شورای مرکزی خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس برگزار شد که طی آن ابراهیم شیشه گر، محمد علی یزدانی، محمد حسن محمودی، مهدی صدیقی و سیاوش نقیبی نژاد به عنوان ۵ عضو اصلی و مجید تجرد و سید مهدی پور یزدان پرست به عنوان اعضای علی البدل خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس برای طی یک دوره ۲ ساله برگزیده شدند.

او تصریح کرد: این شورا طبق اساس نامه در اولین جلسه باید دبیر خانه فیلمسازان را از بین اعضای منتخب مشخص و برنامه عملیاتی خود را برای سال آینده در حوزه‌های توانمندسازی و تولید ارائه کند.

علی محمد یزدان شناس افزود: در حال حاضر مجمع عمومی خانه فیلم سازان انقلاب اسلامی فارس ۷۰ عضو دارد که همه اعضا از افراد شناخته شده و با سابقه و دارای تخصص در حوزه فیلم سازی هستند.

او ادامه داد: این سازماندهی در قالب خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس انشاالله زمینه محقق شدن مطالبات صنفی و حقوقی و آموزشی فیلمسازان بومی فارس را سرعت خواهد بخشید و زمینه معرفی و شناخته شدن بیشتر هنرمندان فارس را فراهم خواهد کرد.

یزدان شناس با اشاره به جزییات برگزاری انتخابات شورای مرکزی خانه فیلمسازان تصریح کرد: طبق آیین نامه اجرایی مجمع هنرمندان انقلاب اسلامی فارس به عنوان مجری و برگزار کننده انتخابات شناخته می‌شود و مرکز رسانه جبهه فرهنگی انقلاب نقش ناظر را داشت.

او با بیان اینکه از حدود ۲ ماه قبل ثبت اسامی اعضای مجمع عمومی آغاز شد، گفت: پس از آن ۱۵ روز زمان را برای ثبت نام از داوطلبین تعیین شد که در این بازه زمانی یازده نفر برای عضویت در شورای مرکزی خانه فیلم داوطلب شدند و در نهایت در ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ انتخابات به صورت مجازی برگزار شد.

دبیر مجمع هنرمندان انقلاب اسلامی فارس اضافه کرد: از ۶۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ۴۱ نفر در زمان تعیین شده در سامانه رای گیری آرای خود را ثبت کردند و این امر مشارکت ۶۸.۳۳ درصدی را در اولین دوره رقم زد که در نهایت مجموع آرای اخذ شده، ابراهیم شیشه گر با ۳۴ رای، محمد علی یزدانی: ۲۷ رای، محمد حسن محمودی با ۲۶ رای، مهدی صدیقی با ۲۵ رای، سیاوش نقیبی نژاد با ۱۹ رای به عنوان اعضای اصلی و مجید تجرد با ۱۸ رای و سید محمد مهدی پوریزدان پرست با ۱۶ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای مرکزی خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس انتخاب شدند.

محمد علی یزدان شناس افزود: عضویت در مجمع عمومی خانه فیلم سازان انقلاب اسلامی فارس از طریق ارسال رزومه و اطلاعات شخصی از طریق لینک yun.ir/lwtz۹۹ برای همه علاقه‌مندان امکانپذیر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار