امروز در شورای شهر مقرر شد که در جلسه بعدی، طرح و پیشنهاد جدیدی در رابطه با حفاظت از کوه تاریخی بی‌بی شهربانو در شهرری، مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه امروز شورای شهر تهران، اعضای شورای شهر طرح «الزام شهرداری تهران به حفاظت از میراث طبیعی در بخشی از اراضی حریم جنوبی رشته کوه توچال» را در دستور کار خود قرار دادند.

در ابتدا حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران درباره این طرح گفت: متاسفانه از کوه بی‌بی شهربانو به صورت غیرمجاز برداشت می‌شود و اعضای شورای شهر در بازدید از این کوه شاهد آسیبی که به واسطه کارخانه سیمان دیده است، بودند همچنین بخش عمده‌ای از این کوه به واسطه کارخانه سیمان که توسط نهاد قدرتمندی همچون بنیاد مستضعفان حمایت می‌شود، از بین رفته است.

وی ادامه داد: افرادی که معتقدند ری باید جزوی از تهران و بدون مدیریت شهری مستقل باشد، بدانند کوه بی‌بی شهربانو در حریم شهر تهران است، از این رو رسیدگی به آن نیز ضرورت دارد.

در پایان، مقرر شد در جلسه آتی طرح و پیشنهاد جدیدی در رابطه با حفاظت از کوه تاریخی بی‌بی شهربانو در شهرری، مطرح شود و مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار