شهید عبدالله‌زاده در گفت‌وگویی با تصویرسازی از لحظه‌های وحشتناک صحنه نبرد، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را باعث ایستادگی رزمندگان در برابر دشمن می‌داند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید «حسن عبدالله‌زاده»خردادماه امسال در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در مسیر «دیرالزور» به «تدمر» سوریه در کمین نیروهای داعش به فیض شهادت نائل شد.


بیشتر بخوانید: 

شگفتانه‌ای خاص برای شهیدی که عاشق امام رضا (ع) بود + عکس


شهید عبدالله‌زاده در گفت‌وگویی با تصویرسازی از صحنه نبرد، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را باعث ایستادگی رزمندگان در برابر دشمن می‌داند. این فیلم را اینجا ببینید:

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید حمزه
۱۹:۵۱ ۲۵ تير ۱۴۰۰
فرمانده دلها ...
شهید حاج حسن عبدالله زاده یل نیرو قدس بود آخر سر رفت پیش فرمانده حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۵۰ ۲۲ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد : بسم رب الشهداء والصدیقین :
روح بلند مرتبه و ملکوتی و مطهر دلاور مرد مردان میدانهای حق علیه باطل برادر شجاع دل دلاور مرد مردان عزیزمان «حسن عبدالله‌زاده» شاد و قرین رحمت بی نهایت خداوند جل جلاله باد ، به والله قسم آدم واقعا دلش می سوزه و دلش میگیره و دلشون می شکنه که این شیاطین ملعونین داعشیهای جیرخوران تروریستهای غربیهای ملعونین چه یلانی چه جوانمردان مردی چه شیر دلانی چه با مرامها و چه با معرفتیهایی چه دلیر مرد مردایی چه نیکوکارانی چه مخلصینی چه صادقینی چه بی ادعاهایی را از امت واحده رسول الله ص امت حزب الله کشتند و پرپر کردند این خبیثان ملعونین سفاکان جنایتکارن تروریستهای غارتگران فاسدین فاسقین دروغگویان جهنمی داعش صهیونیستی آمریکایی سعودی های خائنین اشغالگران رو به سقوطی انشاءالله انتقام سخت و شدید و تمام کننده ایی به زودی زود از همگیشون در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص گرفته خواهد شد و تک تک این ملعونین داعشی و اربابانشون پاکسازی و به زبال دان تاریخ بشری جهنم اسفل سافلین انداخته خواهند شد . برای شادی روح دلاور مرد مردان صدیق شهید برادر عزیزمون «حسن عبدالله‌زاده» بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار