سعیدی زاده گفت: ۲۲ پرونده تخلف از نانوایی‌ها در آبادان به مراکز قانونی و تعزیرات ارجاع شده است که به تمام این پرونده‌ها رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، معاون برنامه ریزی شهرستان آبادان در دومین نشست شورای آرد ونان شهرستان این شهرستان گفت: این نشست برای حل مشکلات قشر نانوایی، رسیدگی به شکایات شهروندان وتخلفات نانوایان این شهرستان برگزارشد.

سعیدی زاده افزود: پس از اولین نشست شورای آرد و نان در شهرستان آبادان و تصمیم بر جریمه متخلفان ۲۲ پرونده تخلف از نانوایی‌ها به مراکز قانونی وتعزیرات ارجاع شده است که به تمام این پرونده‌ها رسیدگی ومتخلفان ملزم به پرداخت جریمه نقدی شده اند.

او با اشاره به گلایه شهروندان از نانوایی‌ها افزود: اندازه قرص نان ها، بهداشت نانوایی و نانوا باتوجه به هزینه نان باعث نارضایتی مردم شده است.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت: در این نشست یک مصوبه داشتیم مبنی بر بازرسی محسوس و نا محسوس بر کیفیت، کمیت وبهداشت نان، که مقرر شد در این بازرسی‌ها تمام ارگان‌ها وسازمان‌ها ازجمله اتاق اصناف، صنعت معدن و تجارت، بهداشت، صداوسیما تعزیرات و نمایندگان فرمانداری به صورت هفتگی ویا ماهانه حضورداشته باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.