مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب گفت: با مدیریت پیک‌بار در بخش‌های تولیدی و اعمال خاموشی، مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب توانست باعث صرفه جویی ۷۱ مگاواتی برق شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی عبداله نژاد مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب گفت: با توجه به ضرورت تعامل هرچه بیشتر مجموعه‌های صنعتی در جهت کاهش مصرف برق، واحد انرژی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب اقدام به کاهش جریان خط تولید و تغییر ساعت کارگاه‌های تولیدی و انتقال به بعد از پیک بار کرد.

او افزود: از آنجائی که یکی از مولفه‌های مهم انرژی در صنعت آلومینیوم، برق است ودر حالیکه مجتمع آلومینیوم جنوب برای دست یابی به حجم تولید ۲۰۰ هزارتن و رسیدن به ۳۵۰ مگاوات انرژی برق آمادگی کامل د اشت، شرایط ویژه کشور و مشکلات مردم بخصوص در مناطق جنوبی بر آن شدیم تا با تاخیردر راه اندازی این بخش‌ها مجموعا به میزان ۳۹ مگاوات ساعت انرژی ذخیره و صرفه جویی کنیم.

عبداله نژاد بیان کرد: در روند این صرفه جویی راه اندازی سایر بخش‌ها به بعد از عبور بحران برق کشور موکول شده است.

مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب ادامه داد: با مدیریت پیک بار در بخش‌های تولیدی و اعمال خاموشی واحد‌های اداری این مجتمع و استفاده از انرژی‌ها تجدید پذیر در سیستم روشنایی سایت، توانستیم مصرف ۳۱۷ مگاواتی اواسط خردادماه را به ۲۸۵ مگاوات کاهش داده و میزان ۳۲ مگاوات با شبکه برق رسانی کشور همکاری کنیم که مجموعا باعث صرفه جویی ۷۱ مگاواتی خواهد شد.

عبداله نژاد تصریح کرد: پرسنل و مجموعه‌های فنی آموزش دیده جهت مدیریت نوسانات شدید در شبکه برق سازماندهی شده و آمادگی کامل جهت مقابله با شرایط اضطراری را خواهند داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.