سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج از پذیرش دانشجو در ۱۳ کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای مهرماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدحسین برهمن سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج گفت: این مرکز مجوز های لازم را از دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در رشته های: کاردانی حرفه ای امور دفتری، کاردانی حرفه ای امور فرهنگی، کاردانی حرفه ای روابط عمومی، کاردانی حرفه ای مدیریت امور اداری، کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری، کاردانی فنی فناوری اطلاعات–اینترنت و شبکه های گسترده، کاردانی فنی معماری –معماری شهری و کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار و در مقطع کارشناسی در رشته های: کارشناسی حرفه ای مدیریت دفتری، کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی –برنامه ریزی فرهنگی، مهندسی فناوری اطلاعات –تجارت الکترونیک، مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری معماری –طراحی و نوسازی بافت های فرسوده برای ترم تحصیلی مهرماه ۱۴۰۰ را کسب کرده است.

برهمن با تاکید بر اینکه این مرکز در زمینه کسب و کارهای دانشجویی تا ورود به بازار کار از دانشجویان حمایت خواهد کرد، اظهار کرد: با توجه به این امر و کسب مجوز مرکز نوآوری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج و عملکرد بسیار مطلوب مرکز در ارائه خدمات با کیفیت آموزشی و امتیازات ویژه رفاهی و مالی از جمله تقسیط شهریه، اعطای وام دانشجویی صندوق رفاه، در اولویت قرار دادن فارغ التحصیلان برتر مرکز برای جذب در سایر حوزه های جهاد دانشگاهی، تخفیف شهریه و دسترسی آسان به زیرساخت های آموزش حضوری و مجازی، امکان تحصیل در دانشگاه کارآفرین و شغل محور را برای متقاضیان به تحصیل در این مرکز مهارتی را فراهم کرده است.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم جهت پیش ثبت نام اولیه در مرکز انجام شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت پذیرش دانشجو، متقاضیان می توانند جهت پیش ثبت نام با شمار تلفن های ۳۳۲۳۳۹۹۴-۰۷۴ و ۰۹۱۷۸۰۵۰۴۸۴ تماس گرفته و یا با مراجعه حضوری به آدرس: یاسوج، بلوار آیت الله کاشانی، کاشانی ۱۹، مرکز علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی برای ترم تحصیلی مهر ۱۴۰۰ مراجعه و ثبت نام خود را قطعی کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.