رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در واکنش به تهدید‌های رژیم صهیونیستی گفت تل آویو ناتوان‌تر از آن است که در برابر مقاومت بایستد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی رادیو النور لبنان‏، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در برنامه «السیاسیه الیوم» به تهدید‌های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و تل آویو را ناتوان تر از آن دید که جنگ راه بیندازد یا در برابر مقاومت بایستد.

وی گفت: «مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز جدید «اسرائیل» به لبنان آماده و هوشیار است. یاوه گویی‌ها و تهدیدات دشمن اسرائیلی بر مقاصد خصمانه کشور‌های حامی اسرائیل دلالت دارد و بازگوکننده عزم اسرائیل برای جنگ نیست‌‎؛ زیرا رژیم اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که جنگ راه بیندازد یا در برابر مقاومت بایستد.»

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در ادامه با تاکید بر این که در سایه استمرار تجاوزات رژیم صهیونیستی، ماموریت مقاومت پایان نیافته است‏، تصریح کرد: «اسرائیل‏، حامیان آن و نیز آن دسته از کشور‌های عربی که اخیرا قرارداد موسوم به معامله قرن را امضا کرده اند‏، پس از شکست اسرائیل در ماه ژوئیه، عزم خود را برای هدف قرار دادن مقاومت و محاصره آن جزم کردند، اما شکست خوردند و محور مقاومت با پیوستن تعداد زیادی از کشور‌ها به آن کامل شد.»

محمد رعد در بخش دیگری از این برنامه تاکید کرد: «امروز هر آنچه در لبنان رخ می‌دهد‏، نتیجه حضور تیمی است که زیر بار معامله قرن و سیطره آمریکا و غرب بر لبنان نمی‌رود. ملت ما با وجود تمام درد و رنج هایش همچنان به عبور از این بحران امید دارد.»


بیشتر بخوانید:

• ژنرال صهیونیست: ارتش در حداقل توانایی و آمادگی برای جنگ قرار دارد/ قدرت نظامی حزب الله بیش از ۱۰ برابر حماس است


رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در ادامه افزود: «تمام خواسته آنان بازگرداندن اکثریت در انتخابات پارلمانی آتی است. اگر این اتفاق بیفتد‌‎، آیا اکثریت جدید می‌تواند به دلخواه خود حکومت کند؟ برخی سران درس‌ها را به خوبی فرا نمی‌گیرند. آیا الگویی که پیش از این برای لبنان ارائه شد‏، الگوی مقاومت بود یا الگوی کسانی که دارایی‌های مردم لبنان و سپرده گذاران را حیف و میل کردند و این قدرت را داشتند که در مسیر بسیاری از اصلاحات سنگ اندازی کنند؟»

محمد رعد ضمن ابراز شگفتی از این که چگونه می‌شود رئیس بانک {مرکزی} لبنان رئیس کمیته تحقیق و نظارت نیز باشد‏، تاکید کرد: «حزب الله به راهی که در پیش گرفته است‏، اطمینان دارد و مطمئن است مردم رهایش نخواهند کرد. هیچ معادله‌ای وجود ندارد که بتوان آن را با زور اعمال کرد و {حزب الله} در انتخابات آینده از کسانی حمایت خواهد کرد که در برابر دشمن اسرائیلی بایستند.»

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در پایان گفت: «ما جای دولت را نگرفته ایم. کمک‌ها و ظرفیت هایمان فقط در جهت خدمت به مردم و پایان دادن به درد و رنج هایشان است. هدف از دخالت‌های جدید آمریکا و غرب‏، افزایش فشار بر مقاومت و مردم برای دستیابی به اهداف شناخته شده است. بیرون کشیدن اکثریت پارلمانی به این روش‏ به منزله نابود کردن کشور است و مردم لبنان به هیچ وجه آن را نخواهند پذیرفت.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار