المپین شمشیرباز کشورمان در خصوص وضعیتش پیش از اعزام به مسابقات المپیک توکیو توضیحاتی داد.

علی پاکدامن ملی پوش شمشیربازی سابر ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک اظهار کرد: این مراسم به لطف پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد. این موضوع که قبل از المپیک مراسمی برگزار شود جای تحسین دارد.

پاکدامن در خصوص وضعیت تیم ملی شمشیربازی بیان کرد: در بخش تیمی و انفرادی وضعیت خوبی داریم. تمریناتمان در این مدت به خوبی دنبال شده است. هم اکنون رنکینگ ۶ را در اختیار داریم. امیدوارم نماینده‌های شایسته ایران در المپیک باشیم و طی چند روز آینده خبر‌های خوبی را به مردم ایران بدهیم. محمد فتوحی نیز چند روز گذشته به ما اضافه شد تا ترکیب پرقدرت ما برای المپیک کامل شود. در این مدت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تنها ارگان‌هایی بودند که به ما دلگرمی می‌دادند و حواسشان به ما بود. از صالحی امیری و سلطانی فر تشکر می‌کنم. ما سابر ایران را از رده ۲۹ به رده ۴ دنیا ارتقا دادیم.

ملی پوش سابر ایران در رابطه با وضعیت خودش گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم تا در توکیو نماینده شایسته ایران باشم.

پاکدامن در پاسخ به این سوال که پاداش‌های کمیته ملی المپیک به شمشیربازان می‌رسد یا خیر، تصریح کرد: هر رشته‌ای که مدال بگیرد شامل پاداش کمیته ملی المپیک می‌شود و شمشیربازی از این موضوع مستثنی نیست.

او در پایان گفت: ۲۶ تیر عازم ژاپن می‌شویم. اولین بازی ما هم ۲ مرداد خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار