ولوو XC۶۰ مدل 2021 با ظاهری زیبا و طراحی متفکرانه، تصویری منحصر به فرد از شاسی بلند لوکس جمع و جور اسکاندیناوی را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ولوو XC۶۰ مدل 2021 با ظاهری زیبا و طراحی متفکرانه، تصویری منحصر به فرد از شاسی بلند لوکس جمع و جور اسکاندیناوی را ارائه می‌دهد. در XC۶۰ ، سه پیشرانه چهار سیلندر ارائه شده است، T۵ توربوشارژ استاندارد بوده، در حالی که نسخه توربوشارژ و سوپرشارژ به نام T۶ و یک نوع پلاگین هیبریدی T۸ اختیاری هستند، همه این‌ها قدرت کافی و بهره وری مناسب سوخت را فراهم می‌کنند.

کابین مجلل XC۶۰ فشار واقعی را به رقبایی مانند آئودی Q۵، ب ام و X۳ و کلاس مرسدس بنز GLC وارد می‌کند و مجموعه ویژگی‌های استاندارد کمک راننده آن را در بخش ایمنی برجسته می کند. یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی دیجیتال و یک صفحه نمایش سرگرمی ۹.۰ اینچی به صورت عمودی نیز استاندارد هستند و گزینه‌های زیادی برای اتصال فراهم می‌کنند. 

XC۶۰ چندین ویژگی استاندارد جدید را برای سال ۲۰۲۱ دریافت می‌کند، از جمله نظارت بر نقاط کور، هشدار عبور از وسایل نقلیه عقب، چراغ‌های LED، پد شارژ تلفن‌های هوشمند بی سیم، سنسور‌های پارک جلو و همچنین طراحی چرخ ۱۹ اینچی جدید و آینه‌های خارجی با عملکرد خودکار کم نور شدن است.

ولوو رادیوی AM را در XC۶۰ حذف کرده است، اما طرفداران قالب همچنان از طریق یک برنامه ارائه شده (TuneIn)، از طریق سیستم سرگرمی و اطلاعات می‌توانند گوش دهند. مدل R-Design از تزئینات بیرونی سیاه استفاده می‌کند و مدل‌های مجهز به پیشرانه هیبریدی پلاگین T۸ نام Recharge را می‌گیرند تا آن‌ها را با SUV شارژ تمام الکتریکی XC۴۰ که امسال راه اندازی شده هماهنگ کند.

یییی

تزئین لوکس Inscription یک بسته Lounge جدید دریافت می‌کند که به صندلی‌های جلو ماساژ دهنده، Nubuck و آفتابگیر‌های چرمی اضافه می‌شود. متاسفانه، ولوو جایگزین مورد علاقه ما (Bursting Blue)، در پالت رنگ XC۶۰ با Savile Grey Metallic شده است. R-Design مجهز به سیستم صوتی Harman / Kardon، ناوبری درون داشبورد، بالابر عقب با کارکرد نیرو و کنترل خودکار چهار منطقه‌ای است.

یییی

ولوو سه پیشرانه متفاوت T۵، T۶ و T۸ را در XC۶۰ ارائه می‌دهد که همه با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک همراه هستند. پیشرانه جلو استاندارد است، اما با ارتقا به پیشرانه T۶ یا T۸، پیشرانه تمام چرخ نیز اضافه می‌شود. زیر کاپوت پایه T۵ نشان XC۶۰s یک توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر قرار دارد که ۲۵۰ اسب بخار قدرت دارد. ۶.۴ ثانیه زمان صفر تا 100 کیلومتر در ساعت در آزمایش ها کافی است، اما قابل توجه نیست.

T۶ از همان توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر T۵ بهره می‌برد، اما یک سوپرشارژر بیشتر به آن اضافه می‌شود.  نسخه پلاگین هیبریدی T۸ موتور T۶ را گرفته و آن را با مجموعه‌ای از موتور‌های الکتریکی در مجموع ۴۰۰ اسب بخار یا ۴۱۵ در مدل Polestar Engineered جفت می‌کند.

یییی

XC۶۰ به خوبی از پیچ‌ها عبور می‌کند، هنگام مسافرت  با اطمینان مسیر‌ها را تغییر می‌دهد، اما مانند پورشه ماکان قدرتمند نیست. در هنگام رانندگی از جاده‌های خشن‌تر، رانندگی می‌تواند تجربه سختی را داشته باشد، اما در جاده های صاف مطلوب و آرام است.

XC۶۰ با یک ظاهر طراحی داخلی و مواد غنی که نمایانگر Volvos گرانتر است، مانند کادیلاک است. کابین آرام و راحت امکانات نشستن راحت را برای بزرگسالان در هر دو ردیف فراهم می‌کند. در حالی که صندلی‌های عقب آن تا شده است، ۲۰ چمدان دستی را می توان در آن جا داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار