مربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره بازی تیمش برابر نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی، مربی تیم فوتبال پدیده خراسان قبل از بازی با نساجی مازندران اظهار کرد: بازی سختی پیش رو داریم. به هر حال  ۴ بازی باقی مانده است و حساسیت بازی‌ها و جدول رده بندی  باعث شده شرایط مسابقات متفاوت شود. همه تیم‌ها در صدر و پایین جدول تلاش خود را برای کسب ۳ امتیاز می‌کنند و همه درگیر هستند.  

او ادامه داد: ما هم همانند سایر تیم‌ها برای کسب ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم، اما بازی سختی برابر نساجی داریم. تیم نساجی در لیگ برتر فوتبال متفاوت بوده و از اول فصل از لحاظ مربی و بازیکن تغییرات زیادی داشته است. همیشه نساجی تیم محکم، پرانرژی و با انسجامی بوده است. به هر حال تیم ما به  شخصیت مد نظر  خود رسیده است. در بازی‌های اخیر خیلی خوب عمل کردیم و خدا را شکر شرایطمان خوب است. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم.  

نوازی درباره وضعیت مصدومان و محرومان تیم پدیده برابر نساجی گفت: فرامرزی و چند بازیکن جوان ما مصدوم هستند، اما خدا را شکر محرومی نداریم و فردا همه بازیکنان را در اختیار داریم. ان شاءالله فردا بتوانیم بازی‌ خوبی ارائه بدهیم که حداقل بتوانیم سربلند به مشهد برگردیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.