وزیر ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت تیم ملی تیراندازی ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی، اظهار داشت: طی ۱۶ دوره گذشته حضور در المپیک، این دوره بیشترین تعداد سهمیه را کسب کرده ایم که نتیجه تلاش‌های همه عزیزان است. المپیک بزرگترین آوردگاه ورزش و محل حضور نخبه‌ترین ورزشکاران است. بهترین‌ ورزشکاران دنیا در المپیک حضور دارند.

او افزود: تیراندازی اردوی بلندمدت خارجی داشت و این نشان می‌دهد مدیران ورزش کشور در وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌‌ها تلاش و همت خود را برای فراهم کردن بهترین امکانات به کار گرفته اند. افرادی که سهمیه گرفتند، تمام تلاش خود را برای کسب مدال به کار خواهند گرفت.

سلطانی فر ادامه داد: فارغ از هر نتیجه شما همین الان هم قهرمان ملت هستید. احساس من می‌گوید این دوره در تیراندازی اتفاق ویژه‌ای می‌افتد و به رشته‌های مدال آور در المپیک اضافه می‌شود. ریشه تیراندازی در فرهنگ و مذهب ما است و علاقه‌مندان زیادی دارد.

او اضافه کرد: کسب ۶ سهمیه توسط تیراندازان اتفاق خوبی است که خوشبختانه ۴ سهمیه توسط بانوان کسب شده است‌. امیدواریم تیراندازی یکی از رشته‌های مدال‌آور ایران در المپیک باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار