مدیرعامل شرکت برق استان قزوین گفت: ۱۹ درصد از مصرف برق در بخش خانگی، ۲۴ درصد در بخش کشاورزی و مابقی در بخش صنعت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت برق استان قزوین در جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با بیان اینکه ۱۹ درصد از مصرف برق در بخش خانگی، ۲۴ درصد در بخش کشاورزی و مابقی در بخش صنعت است، گفت: اگر صنایع۵۷ درصد مصرف برق در بخش صنعت است همکاری نکنند نمی‌توان برق را به مردم رساند.

وی افزود: تا کنون کارخانه‌ها در این زمینه با اداره برق همکاری داشته اند که اگر این همکاری صنایع نبود، خاموشی‌ها چند برابر می‌شد.

مدیرعامل شرکت برق استان گفت: در حال حاضر ۲۴ مگاوات خاموشی داریم که در روز‌های آینده بیشتر خواهد شد.

بهادیوند چگینی، سهم برق استان را ۷۴۰ مگاوات بیان کرد و گفت: این درحالی است که مصرف استان ۸۱۰ مگاوات است.

وی اضافه کرد: ماینر‌هایی با ظرفیت‌های پایین در خانه‌ها وجود دارد که شناسایی آن‌ها دشوار است.

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی هم در این جلسه گفت: در سه ماه نخست امسال ۳۷۰ دستگاه ماینر کشف شده است.

مرادی دادیار شعبه ۵ دادستانی با اشاره به ۱۲ معضل در سایت محمد آباد گفت: در ۱۳ فروردین برای حل این مشکلات با مسئولان مربوطه مکاتبه شده که تا کنون هیچ کدام از این مشکلات رفع نشده است.

طاهرخانی شهردار قزوین هم با اشاره به اطفای ۱۰ روزه آتش سوزی سایت محمد آباد، گفت: حریق در این مرکز به علت گاز‌هایی است که از زباله‌ها تولید می‌شود.

معاون شرکت آب منطقه‌ای هم با اشاره به وجود هزار و ۲۰۰ کیلومتر کانال در استان گفت: فنس کشیدن یا گذاشتن گارد ریل برای این میزان دشوار است.

منصوری افزود: ۹۰ کیلومتر از کانال استان خطرناک است و نیروی انتظامی اگر نیرو تامین کند می‌توان گشت نظارت بر کانال‌ها را راه اندازی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.