سرمربی تیم تیراندازی با تفنگ در خصوص شرایط این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، الهام هاشمی، سرمربی تیم  تیراندازی با تفنگ در مورد شرایط این رشته در آستانه بازی‌های المپیک گفت: با توجه به اردو‌هایی که در چند ماه گذشته داشتیم، توانستیم تجهیزات مورد نیاز تیم را فراهم کنیم. ورزشکاران توانستند بعد از چند سال، با فشنگ تمرین کنند و این اتفاق خوبی برایمان بود. پیشرفت خوبی در نتایج بچه‌ها حاصل شد. در رشته تفنگ بادی زنان و در مسابقات جام جهانی، توانستیم عنوان قهرمانی جهان را به دست بیاوریم. در فینال، تیم تفنگ بادی روسیه را ۱۶ بر ۲ شکست دادیم. فکر می‌کنیم بچه‌ها به آمادگی خوبی رسیدند و امیدوار هستم که در مسابقات المپیک بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او در مورد اردویی که در مجارستان برگزار شد، اظهار کرد: علت اصلی رفتنمان به مجارستان، این بود که تمامی بازیکنان بتوانند با فشنگ کار کنند. در آن جا تجهیزات مورد نیاز را سفارش می‌دادیم و برایمان می‌فرستادند. با توجه به این که تحریم هستیم و نمی‌توانیم تفنگ با کیفیت بخریم، سعی کردیم تفنگ‌های قدیمی را به روز‌تر کنیم. تجهیزات بهتر شده اند و بازیکنان با فشنگ‌های بهتری توانستند تمرین کنند که خیلی در روحیه آن‌ها تاثیر داشت. تمامی رقیبانمان ۵ سال است با فشنگ تمرین می‌کنند. بازیکنان ما یک ماه است توانسته اند از فشنگ خوب استفاده کنند و این موضوع تاثیر مثبتی روی امتیازات آن‌ها داشته است.

او در مورد شرایط اعزام تیراندازان کشورمان به مسابقات المپیک گفت: شنبه شب قرار است به توکیو اعزام شویم. المپیک جای نخبگان دنیا است و همه حریفان قدرتمند هستند. همه با آمادگی کامل پا به این مسابقات می‌گذارند. باید دید چه کسی می‌تواند عملکرد بهتری در آن مسابقات داشته باشد. رقابت ها، نزدیک و فشرده خواهد بود. امیدوارم بازیکنانم جزء برترین‌های مسابقات المپیک باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار