فرماندار کبودراهنگ با اشاره به بی توجهی ها در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: استفاده از ماسک در شهرستان به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت اله مهدوی، فرماندار کبودراهنگ گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به کمتر از ۵۰ درصد رسیده و وضعیت شهرستان از نظر رنگبندی رنگ نارنجی است.

او از عادی انگاری شیوع ویروس کرونا در میان مردم انتقاد و تاکید کرد: همین عادی انگاری باعث می شود پیک جدید شیوع بیماری بوجود بیاید.

فرماندار کبودراهنگ با تاکید بر اینکه تجمعات و برگزاری مراسم همچنان ممنوع است، گفت: کسانی که شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را نداشته باشند هیچ خدماتی ارائه نخواهد شد زیرا این افراد سلامت جامعه به خطر می اندازند.

دکتر ستایش، مدیر مرکز بهداشت و مسئول واکسیناسیون شهرستان کبودراهنگ هم گفت: واکسیناسیون اولویت سنی بالای ۶۸ سال در شهرستان آغاز شده است و به همین علت مراکز سه گانه واکسیناسیون به ۱۰ مرکز در کبودراهنگ و دو بخش شیرین سو و گل تپه افزایش پیدا می کند.

او بیان کرد: ۲ هزار و ۸۵۰ دز واکسن کرونا هم اکنون موجود در شهرستان است و خوشبختانه تا کنون ویروس کرونا دلتا در شهرستان مشاهده نشده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.