حجت الاسلام مجید علی حسینی برای ارائه طرح حل مشکلات فقرا در شهرستان رفسنجان به مرحله استانی طرح محله همدل راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،امیر زینلی نسب مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با اشاره به برگزیده مرحله شهرستانی مهرواره محله همدل در رفسنجان، گفت: در مرحله شهرستانی بیش از ۲۰۰مسئله به دبیر خانه مهرواره همدل مستقر در اداره تبلیغات اسلامی وارد شده است.

او با اشاره به نفرات برتر در شهرستان رفسنجان، افزود: حجت الاسلام مجید علی حسینی، حجت الاسلام حجت الله رشیدی و صغری هندیزی پور حائز بیشترین نمره برتر در داوری طرح های شهرستان رفسنجان شدند.

زینلی نسب با بیان این که حجت الاسلام مجید علی حسینی، نفر برتر از شهرستان رفسنجان به مرحله استانی راه یافته است، تصریح کرد: ثبت مسئله در مهرواره محله همدل به مدت ۴ماه در رفسنجان ادامه داشت.

اوافزود: همراهی، مهرافزایی، تحول و پیشرفت، اندیشه ورزی، خرد گرایی، عقلانیت اجتماعی و اخلاقی از محور‌های این برنامه بود که توسط اداره تبلیغات اسلامی استان با همکاری شبکه تبلیغ، اقشار تأثیر گذار فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان اجرا و تبیین شد.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان در تشریح جزئیات این طرح تصریح کرد: طرح مهرواره محله همدل اقدام برای حل مشکلات و مسائل مربوط به حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، تربیتی، آموزشی، مذهبی، اخلاقی، حقوقی، خانواده، زنان، رسانه و هویت‌بخشی، سبک زندگی و سلامت، گفتمان انقلابی و فرهنگی ایرانی اسلامی، فساد و انحراف عملکرد و نهایتا آسیب‌های اجتماعی را در محله‌ها به دنبال داشت.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۱۳ ۲۱ تير ۱۴۰۰
سلام عالی