کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: از فردا تا اواخر هفته وزش باد‌های جنوبی، ضمن افزایش شرجی هوا، در برخی از نقاط مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هادی سالاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز به سبب وزش باد‌های شمال غربی، دریا تا حدودی در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان متلاطم خواهد. همچنین پیش بینی می‌شود از فردا تا اواخر هفته دوباره با وزش باد‌های جنوبی، ضمن افزایش شرجی و رطوبت هوا، در برخی از نقاط مه صبحگاهی رخ دهد.

او ادامه داد: آسمان استان تا فردا صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در ساعاتی وزش باد گاهی گردوخاک است و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی اتفاق می‌افتد.

این کارشناس هواشناسی افزود: جهت وزش باد در این مدت در قسمت‌های شمالی و مرکزی بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود که امروز سرعت وزش آن به گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد رسید. همچنین در قسمت‌های جنوبی باد با جهت جنوب غربی تا جنوب شرقی و سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد وزید.

سالاری ادامه داد: ارتفاع موج نیز امروز در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ و در سواحل جنوبی استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد:در شبانه روز گذشته برازجان با  ۴۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر استان بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۵۲ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۰۰، جزر دوم ساعت ۱۷:۴۳ و مد دوم ۲۳:۵۸ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.