فرماندار کلاله گفت: این تصور که معتادان کرونا نمی‌گیرند علمی نیست و این افراد نباید به این بهانه، شیوه نامه‌های بهداشتی را نادیده بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمد ابراهیمی تودرواری فرماندار کلاله در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: اینکه افراد معتاد کرونا نمی‌گیرند یک حرف اشتباه است که می‌تواند علاوه بر اعتیاد افراد در صورت ابتلاء فرد به کرونا، تا مرز مرگ آن شخص هم پیش برود.

او اولویت مبارزه با مواد مخدر را در پیشگیری از اعتیاد دانست و گفت: با استفاده از رسانه و فضای مجازی می‌توان در مسیر آگاهی بخشی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر گام‌های تاثیرگذاری برداشت.

ابراهیمی تودرواری افزود: در سال جاری نیروی انتظامی توانسته است حدود ۶ کیلوگرم مواد مخدر و ۵۶۴ عدد قرص غیر مجاز کشف و ضبط کند که در همین ارتباط، ۷۴ پرونده قضایی تشکیل و به دادگستری شهرستان تحویل داده شده است.

فرماندار کلاله در ادامه از متولیان خواست: برای ساماندهی افراد بی سرپناه و دوره گرد به فکر ایجاد گرمخانه باشند.

سال گذشته فرید براتی سده مدیرکل دفتر پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: درصد ابتلا به ویروس کرونا در بین معتادان متجاهر رو به افزایش است و در حال حاضر تعداد بیشتری از معتادان متجاهر در گروه‌هایی که جمع آوری می‌شوند به کووید ۱۹ مبتلا هستند.

انتهای پیام/ ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.