۱۰ پروژه مسکونی و زیربنایی در گلبهار با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در هشتادمین برنامه طرح‌های کلان ملی امروز با حضور  رییس جمهور و از طریق ویدیو کنفرانس،  ۱۰ پروژه مسکونی و زیربنایی در گلبهار به بهره‌برداری رسید.

هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران گلبهار در این مراسم با اشاره به اینکه برای دومین بار در دولت دوازدهم شاهد بهره برداری از طرح‌های عمرانی در گلبهار با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی هستیم گفت: امروز  ۱۰ پروژه مسکونی شامل بهره برداری از هزارو ۵۲ واحد مسکونی، پارک موضوعی انرژی، دبستان ۱۰ کلاسه، یک مجتمع فرهنگی و مذهبی، ساخت خیابان و پیاده‌رو، مسیر دوچرخه سواری و بازسازی کانال به بهره‌برداری رسید.

او افزود: در مجموع برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت عمران گلبهار ادامه داد: علاوه بر افتتاح و بهره‌‌برداری از این پروژه‌ها، عملیات اجرایی ساخت هزار و ۴۱۵ واحد مسکن طرح اقدام ملی مسکن و پارک محله گلشهر به مساحت ۲ هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیارد تومان در شهر جدید گلبهار هم آغاز شد.

گریوانی بیان کرد: همزمان با این افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های شهر جدید گلبهار در خراسان رضوی، ۶۲ طرح روبنایی و زیربنایی و مسکونی و نیز ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر و مسکن اقدام ملی در کشور با ۲۴ هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.