سردار میرفیضی گفت: ۴۰ هزار متر اراضی کشاورزی قم به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال به حالت اولیه اعاده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سردار سید محمود میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در پی وقوع تفکیک غیرمجاز اراضی زراعی در قم موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

او افزود: طبق قانون حفظ کاربری اراضی و باغ‌ها مصوب ۳۱ خرداد ماه ۱۳۷۴ و اصلاحی یکم آبان ماه ۱۳۸۵ و اجرای دستور مقام قضایی در جهت جلوگیری از تفکیک غیرمجاز اراضی زراعی و تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی یکی از مناطق قم نسبت به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون در خصوص ۲۰ مورد قطعات تفکیکی غیرمجاز و ۶ فقره تغییر کاربری غیرمجاز اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در این رابطه و با تلاش‌های صورت گرفته  مأموران انتظامی استان، ۴۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به زعم کارشناسان به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال، به حالت اولیه اعاده شد و ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

او افزود: اراضی کشاورزی حق نسل آینده برای ادامه حیات است و تخریب آن می‌تواند منجر به بروز شرایط دشوار زیست محیطی برای آیندگان شود.

سردار میرفیضی، ضمن هشدار به متعرضان املاک و اراضی کشاورزی و ملی افزود: پلیس با افراد سودجو قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار