۳۴ کیلومتر محور آسیب دیده ناشی از سیل ۱۳۹۸ در شعیبیه شوشتر بازسازی و بهسازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی بهداروندی رئیس اداره نگهداری راه‌های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در سیل سال ۱۳۹۸ خوزستان، ۵۰ کیلومتر از محور‌های بخش شعیبیه شهرستان شوشتر به زیر آب رفت و تخریب شد.

او با بیان اینکه از همان سال با بازدید‌های صورت گرفته بوسیله وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وضعیت این محور نیز همچون سایر محور‌های آسیب دیده از سیل مورد ارزیابی قرار گرفت و منتج به بستن قرارداد‌هایی شد، افزود:  تاکنون ۳۴ کیلومتر از این محور که با خرابی کامل همراه بود، بازسازی و بهسازی شده و امسال نیز ۱۶ کیلومتر باقیمانده بهسازی خواهد شد.

بهداروندی اظهار داشت: حدود ۸۰۰ میلیارد ریال قرارداد با پیمانکاران در محور‌های شعیبیه به امضا رسیده است که در مقاطعی از این محور با مشکل مالی و تامین قیر مواجه شدیم که با پیگیری‌های صورت گرفته و حل مشکل قیر، پیمانکاران با قدرت بیشتری اجرای پروژه بهسازی و بازسازی محور شعیبیه را ادامه می‌دهند.

رئیس اداره نگهداری راه‌های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: در مقاطعی که اجرای بهسازی در محور به درستی صورت نگرفت، پس از کنترل کیفیت بوسیله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دادن اخطار، پیمانکار ملزم به تخریب و بازسازی مجدد شد.

خوزستان دارای ۱۸ هزارو ۵۵۸ کیلومتر راه است که از این میان ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.