فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشته شدن ۲ نفر و مصدومیت ۳ نفر از سرنشینان سواری سمند در اثر تصادف با یک دستگاه اتوبوس در محور مراغه - هشترود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: در پی وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور مراغه - هشترود که به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰اعلام شد بلافاصله عوامل پلیس راه و ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه سواری سمند با ۹ سرنشین در محور مراغه - هشترود با یک دستگاه اتوبوس مسافربری برخورد کرده و بر اثر این سانحه ۲ نفر از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۳ نفر دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ فارسی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت اصلی تصادف انحراف به چپ از سوی راننده سواری سمند اعلام شده است.

فرمانده انتظامی مراغه در پایان به منظور پیشگیری و کاهش حوادث تلخ و ناگوار به رانندگان توصیه کرد از رانندگی باسرعت غیرمجاز و سبقت غیر مجاز خودداری و با سرعت مطمئنه حرکت و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.