مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فریبا ابوحمزه مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به شعار هفته حجاب و عفاف که از ۲۱ تیرماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: «حجاب من حیای تو، حیای من عفاف تو، حجاب مرد، عصمت زن، حیای زن عفت مرد»، شعار این هفته است.

وی با بیان اینکه در این هفته بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه به همت اقشار مختلف بسیج و نهادهای متولی اجرا می‌شود، افزود: نشست‌های روشنگری با عنوان «بالاتر از حقیقت» در خصوص پاسخ به شبهات حجاب و عفاف و برنامه «بی‌پرده با حجاب» با حضور کارشناسان این حوزه برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته حجاب و عفاف شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: برپیی نمایشگاه ملزومات عفاف و حجاب و پاتوق‌های مشاوره خانواده در محلات اسلامی، اجرای برنامه تجربه آرامش در فضای مجازی و حقیقی برای دختران و پسران توسط بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی این شهرستان انجام می‌شود.

ابوحمزه افزود: برپایی نمایشگاه‌های نقاشی و عکس و برگزاری اردوهای فرهنگی از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در شهرستان شاهرود است.

انتهای پیام/گ 

 

برچسب ها: حجاب ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.