بخشدار آسارا گفت: درمجموع سیصد میلیون تومان تسهیلات در اختیار مالکان منازل سوخته روستای لانیز محور کرج-چالوس قرار می گیرد.

کمالی، بخشدار آسارا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: چند روز گذشته به دلیل بروز حادثه در سیستم برق یک انبار علوفه در روستای لانیز جاده کرج-چالوس، علوفه ها دچار حریق شد و از آن جا که خانه های این روستا در مجاورت هم قرار دارند، شعله های آتش به سرعت به ده خانه رسید و حدود هشتاد تا نود درصد وسایل منزل روستاییان در آتش سوخت.

او افزود: آتش نشانان آسارا، کرج و تهران به سرعت به سمت لانیز آمدند و شروع به اطفای حریق کردند اما سقف چوبی خانه ها سرعت اطفا را کاهش داده بود.

کمالی با بیان این که یخچال و وسایل اولیه پخت و پز برای روستاییان لانیز فراهم و غذای گرم نیز در چند روز اول بین آنان توزیع شد، گفت: بنیاد مسکن درپی پرداخت وام صد میلیون تومانی به افرادی است که منازل شان در آتش سوخته است و دو وام سی و بیست میلیون تومانی نیز به آنان پرداخت خواهد شد.

او افزود: روستای لانیز دارای بیمه آتش سوزی است بنابراین ۱۵۰ میلیون تومان دیگر نیز از طرف بیمه به روستانشینان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار