انتخابات شورا‌های ۲۲ شهرستان مازندران به تایید هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سیدعلی سلیلی دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران گفت: بعد از بررسی شکایت ها، روسای هیات نظارت در ۲۲ شهرستان مازندران صحت انتخابات را تایید کردند و رسما صحت انتخابات مازندران را اعلام می‌کنیم.

او افزود: در ۲۲ شهرستان و ۶۲ شهر و بیش از ۲ هزار و ۴۱۲ روستای  مازندران شاهد انتخابات شورا‌های شهر و روستا بودیم.

سلیلی گفت: ۲ هزار و ۲۲۸ داوطلب در حوزه شهری نام نویسی کردند که ۵۹۷ نفر از آنان رد صلاحیت شدند و در حوزه روستایی نیز ۱۶ هزار و ۳۷۰ نامزد داشتیم که صلاحیت ۲ هزار و ۳۹۸ نفر تایید نشد.

او افزود: مجموعا ۱۹ هزار نفر در ماراتن مردم سالاری شرکت کرده بودند که نزدیک به ۲۲ سال از عمر آن می‌گذرد.

دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی مازندران با اشاره به زحمات شبانه روزی هیات نظارت که نزدیک به ۲۰ روز ادامه داشت، گفت: با در نظر گرفتن همه بررسی ها، هیات نظارت صحت انتخابات شورا‌ها در حوزه‌های انتخابی ۲۲ شهرستان را تایید کرد.


بیشتر بخوانید:
نتایج انتخابات شورای شهر در استان مازندران


سلیلی افزود: مشارکت بالای ۱۲۵ درصد در حوزه روستایی در نزدیک به ۲۰۰ روستا به لحاظ حقوقی کار را با مشکل روبرو کرد که نتایج آن را به مرکز موکول کردیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۱ تير ۱۴۰۰
والا هفته قبل خودتون گفتین درحال برسی شکایاتی خریدوفرش ارا با مستند درساری هستیم..حالا میگن هیچ شکایت مستند نداشت. حرفهای خودشونم یادشون میره..
آخرین اخبار