مجری استانی طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت در خوزستان گفت: برای رونق کسب و کار در ایذه تولید آب رادیاتور و ضدیخ آغاز شد.

باندری مجری استانی طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و به منظور توجه به اشتغال جوانان و رونق کسب و کار، اولین کارگاه تولید آب رادیاتور، ضدیخ و شیشه پاک کن در ایذه راه اندازی شد.

او با بیان اینکه با افتتاح این کارگاه‌ تولیدی زمینه اشتغال جوانان فراهم و کار تولید آب مقطر و اسیدنرمال نیز آغاز  شد، افزود: ۱۵ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی ایذه مشغول به کار شدند.


بیشتر بخوانید


باندری با اشاره به اینکه این کارگاه تولیدی ظرفیت تولید روزانه ۲ الی ۳ هزار لیتر آب رادیاتور و ضدیخ را دارد، بیان داشت: این کارگاه با حضور مسئولان بنیاد برکت خوزستان، عبدالله ایزدپناه نماینده مردم شهر‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه ایذه افتتاح شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم سعیدی
۱۴:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام سعیدی هستم ازاهواز نمایندگی محصول شما برای توزیع وفروش دراهواز میخام لطفا تماس بگیرید ازشما شماره تماس پیدا نکردم 09033124283سعیدی اهواز