تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۲۱ تیرماه را مشاهده می‌کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۲۱ تیرماه را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

روزنامه خبر جنوب با انتخاب تیتر "داغ سنگین بر جگر هامون" در خصوص مرگ و میرهای تکان دهنده سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز و بحرانی مطالبی را نوشت.

پس از ۱۳ ماه چشم انتظاری و درخواست کشاورزان زاینده رود در نصف جهان  و با افزایش خروجی سد زاینده‌رود برای آبیاری به باغ‌های غرب و مزارع شرق اصفهان، زاینده رود در شهر اصفهان نیز جاری شد.

آخرین تاریخ بازگشایی زاینده رود از فروردین تا نیمه خرداد ۹۹ بوده است که در حال حاضر پس از ۱۳ ماه زنده رود در اصفهان جان دوباره گرفت.

جاری شدن زاینده رود در شهر اصفهان با استقبال شهروندان همراه بوده است تا شادی و نشاطی، هر چند کوتاه مدت را به شهروندان نصف جهان هدیه دهد.این موضوع در روزنامه زاینده رو با عنوان "در مسیر زاینده رود" به چاپ رسیده است.

بررسی آمار پزشکی قانونی مازندران از غرق شدگی منتهی به مرگ در منابع آبی استان طی پنج سال اخیر نشان می‌دهد که شمار جان‌باختگان در رودخانه‌های استان هر ساله رو به افزایش است و در صورت بی‌توجهی بزودی از آمار غرق شدن در آب‌های ساحلی دریای خزر پیشی می‌گیرد.موضوعی که روزنامه وارش با انتخاب تیتر "تله مرگ در رودخانه های مازندران" به آن پرداخته است.

خبر جنوب

زاینده

عجب شیر

سپهر ایرانیان

دریای اندیشه

شهرآرا

اخبار اصفهان

کرمان امروز

کاغذ وطن

اقتصاد کیش

روزنامه آذربایجان

صبح کاسپین

خبر شمال

پیام سپیدار

ابتکار جنوب

سفیر ایلام

خراسان رضوی

ساقی آذربایجان

سیمای شهر

بشارت یزد

صبح ساحل

روزنامه کارون

نصف جهان

قدس

بامداد جنوب

ولایت قزوین

باختر

خراسان شمالی

دیار پاکان

تماشا

پیام ما

افسانه

دریا

خراسان رضوی

یاقوت وطن

طرح نو

اقتصاد بومی

عسلویه

خراسان

اصفهان زیبا

گویه

طلوع

سبحان

بشارت کیش

شهرآرا

سپهر غرب

اصفهان امروز

آفتاب یزد

عصر اصفهان

پیام آشنا

مهد تمدن

آوای خراسان جنوبی

وقایع استان

وارش

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.