مدیر آموزش و پرورش رامشیر از کسب ۳ رتبه برتر جشنواره نوجوان خوارزمی از سوی دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی مدیر آموزش و پرورش رامشیر گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی به منظور شناسایی، پرورش و شکوفایی استعداد‌ها و خلاقیت‌های دانش‌ آموزان، برگزار می‌شود و با توجه به اعلام نتایج نهایی این جشنواره در مرحله استانی، ۳ گروه از دانش آموزان شهرستان موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

او بیان داشت: زلیخا البوغبیش و حدیث بگدلی دانش آموزان دبیرستان حضرت نرجس (س) با کسب رتبه نخست در محور بازارچه کارآفرینی دانش آموزی به مرحله کشوری راه یافتند.

شریفی افزود: علیرضا عباسی دانش آموز دبیرستان غیردولتی شهید علی هاشمی در محور دست سازه‌ها موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در بین مناطق کم برخوردار شد و رتبه سوم محور آزمایشگاه به علیرضا مسعودنیا و علیرضا نیک روش، دانش آموزان دبیرستان هیئت امنایی فرهنگیان رسید.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر تصریح کرد: با وجود بیماری کرونا و غیرحضوری بودن مدارس، روند شرکت دانش آموزان در جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری، افزایش چشمگیری داشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: مشخص شد که ظرفیت علمی و عملی بالایی در بین فرهنگیان و دانش آموزان رامشیری وجود دارد پس انتظار می‌رود مدیران در ترغیب و تشویق دانش آموزان نقش موثرتری ایفا کنند تا شاهد جهش حضور دانش آموزان در جشنواره‌ها باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.