سرمربی تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان گفت: این تیم با پوست‌اندازی و توجه بیش از پیش به ۲ رویکرد جوان‌گرایی و نتیجه‌گرایی به دنبال کسب یکی از جایگاه‌های اول تا سوم در سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی شریفی سرمربی تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان ابراز داشت: تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان با قدرت آماده رقابت با پاس گناوه در هفته دوم دور رفت است.

او ادامه داد: در هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی به تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان استراحت خورد، اما تیم پاس گناوه در هفته اول در خانه نتیجه را به تیم حریف واگذار کرد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان اضافه کرد: تیم پاس گناوه به دلیل میزبانی و انجام رقابت هفته اول در زمینی که امشب تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان با این تیم رقابت می‌کند با شرایط آب و هوایی سازگارتر و آشنا به شرایط است، اما نماینده استان سمنان نیز برای این رقابت‌ها خود را آماده کرده است.

شریفی تصریح کرد: همه تیم‌ها در رقابت لیگ برتر فوتبال ساحلی به دنبال کسب سکوی قهرمانی هستند و تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان نیز با تمرینات و اراده مصمم در تلاش است جزو چهار تیم برتر این دوره از لیگ برتر شود.

او بیان کرد: برای این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی، پنج بازیکن جوان به تیم سپاهان شهرداری سمنان اضافه شده و ۲ بازیکن نیز غیر بومی هستند.

شریفی یادآور شد: بازیکنان باتجربه و قدیمی در کنار بازیکنان جوان و جدید در تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان اظهار داشت: با اراده بازیکنان تیم و راهبردی که برای لیگ امسال طراحی شده امید است این تیم صعود کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.