نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت‌های دانش بنیان کشور گام‌های بزرگی را در زمینه فناوری برداشته اند و ما هم از جوانانی که ایده‌های فناورانه را بارور می‌سازند حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از فعالیت‌های شرکت دانش بنیان همگامان در تبریز با اشاره به قرارداد مستقیم این شرکت فعال در زمینه شبکه و فناوری اطلاعات با سامسونگ کره جنوبی گفت:همگامان اولین مجموعه‌ای است که توانسته به کره خدمات فن‌آوری صادرات کند.

اوبا اشاره به اینکه آینده زندگی بشر وابستگی مستقیمی با ارتباطات پیشرفته فضای مجازی و حوزه فناوری اطلاعات داردافزود: این حوزه انجام بسیاری از کار‌های ناممکن را بویژه در این شرایط کرونایی ممکن ساخت و باعث شد اموری مثل آموزش تعطیل نشود.

او اظهار کرد: در شرایط کنونی هرکس ایده‌های مطلوبی در زمینه IT و استارتاپ داشته باشد می‌تواند فرصت‌های شغلی قابل توجهی ایجاد کرده و خدمات ارزشمندی ارائه دهد.

ابوالفضل محمدی قدیم مدیر شتاب دهنده همگامان نیز اعلام کرد: کارت هوشمند سوخت، رجیستری موبایل، پرداخت الکترونیکی وجه و سامانه ثبت املاک کشور از جمله اقدامات انجام گرفته توسط این شرکت دانش بنیان است که سهامدار صندوق‌های پژوهش و فناوری ارس و صندوق خطر پذیر دیتا نیز محسوب می‌شود.

شرکت مهندسی شبکه و فناوری اطلاعات همگامان در سال ۱۳۸۳، با تلاش گروهی از متخصصین صنعت فناوری اطلاعات در شهر تبریز تاسیس شد و برای پاسخ‌گویی به نیاز‌های مرتبط با فناوری اطلاعات شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، تولید نرم‌افزار‌های اداری، مالی و بازرگانی و ارایه مشاوره، طراحی و اجرای پروژه‌های مهندسی شبکه و امنیت اطلاعات را به عنوان فعالیت اصلی خود برگزید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.