عوده زاده ضمن خواهش از کشاورزان برای کشت نکردن شلتوک، گفت: آبرسانی به روستا‌های شادگان کماکان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید عوده زاده معاون عمرانی فرمانداری دشت آزادگان با اشاره به تلاش‌هایی که در چند روز اخیر برای رفع مشکل کمبود آب در منطقه انجام گرفته است گفت: در کنار رهاسازی آب در رودخانه کرخه تلاش داریم با لوله کشی در مناطقی که با تنش آبی مواجه هستند کمبود آب را در دشت آزادگان به طور کامل برطرف کنیم.

او افزود: در بحث تامین آب شرب در این شهرستان مشکلی وجود ندارد، اما در بخش کشاورزی به دلیل کمبود آب و خشکسالی، شلتوک کاری و کشت محصولات تابستانی که به آب زیاد نیاز دارند ممنوع است و از کشاورزان نیز خواستاریم با وجود شرایط بحرانی در بخش آب همکاری کنند.

معاون عمرانی فرمانداری دشت آزادگان بیان کرد: برای پایدار کردن وضعیت آب شرب در مسیر «الله اکبر» که شامل چندین روستا از دهستان الله اکبر هستند با به روزرسانی تاسیسات سیدالشهدا و شهدای جهاد، تاسیسات امام علی و قدرت آباد انجام گرفته است و با مرتفع نمودن این مشکل و افزایش چند برابری ظرفیت، برداشت آب با گنجایش زیاد در حال انجام است.

عوده زاده اظهار داشت: بعد از رفع کامل مشکل در این مسیر نیرو‌های آبفا و بسیج با تمامی امکانات به منطقه مچریه از توابع شهرستان دشت آزادگان برای رفع مشکل کمبود آب اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.