رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از انهدام باند ۴ نفره سارقان فرا استانی و کشف ۳ فقره سرقت طلاجات به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از چند منزل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ یدالله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در روند پی جویی‌های پلیسی برای کشف سرقت طلاجات و دلار از چند منزل به سرنخ‌هایی دست پیدا کرده و متوجه شدند عاملان سرقت اهل یکی از استان‌های نیمه غربی کشور هستند.

او افزود: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پی جویی‌های پلیسی، هویت عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و از حضور گاه و بیگاه آنان در استان کرمان و استان لرستان مطلع شدند.

سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: در ادامه نیز ماموران ضمن اخذ نیابت قضایی و اعزام یک تیم ویژه به یکی از نقاط استان لرستان موفق شدند طی چند عملیات جداگانه هر ۴ متهم را هنگام تردد در سطح شهر و در منزلشان دستگیر کنند که این متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان کرمان و مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۳ فقره سرقت طلاجات و دلار به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به بازسازی صحنه‌های سرقت و تحویل اموال مسروقه به مالباختگان افزود: این ۴ نفر که در قالب اعضای یک باند با پرسه زنی در محله‌های شهر، منازل خالی را شناسایی و به صورت شبانه با ورود از طریق پنجره، نورگیر، بالکن و تراس‌های فاقد حفاظ یا دیگر منافذ قابل عبور اقدام به سرقت اموال ارزشمند به ویژه طلاجات می‌کردند و به استانی دیگر می‌رفتند با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار