فرهمندپور از گفتگو با مقامات روسی به منظور حذف واسطه‌ها و صادرات مستقیم محصولات دزفول با پرواز مستقیم به کشور روسیه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار دزفول گفت: دیداری با مدیرکل فرودگاه بین المللی استان داغستان روسیه و مدیرعامل یک شرکت سرمایه گذاری برگزار شد که طی آن ظرفیت‌های شهرستان دزفول بیان و به منظور صادرات محصولات تولیدی دزفول به روسیه برنامه ریزی شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر محصولات دزفول به صورت غیرمستقیم به کشور روسیه صادر می‌شوند افزود: در این نشست پیشنهاد شد این واسطه برداشته شود و در ازای آن به منظور توریست درمانی و جاذبه‌های گردشگری به کشور روسیه خدمات ارائه شود.

فرماندار دزفول بیان کرد: ظرفیت‌های دزفول از جمله کارخانه قند، فولاد و ظرفیت‌های کشاورزی در این نشست بیان و قرار شد در اولین فرصت از این ظرفیت‌ها دیدن کنند تا زمینه‌های تبادل مشخص شود.

فرهمندپور با بیان اینکه اولویت صادرات محصولات سبزی و صیفی دزفول به روسیه است، اظهار داشت: هنوز تفاهم نامه‌ای در این خصوص امضا نشده است، ولی با یکی از شرکت‌ها برای پرواز مستقیم به روسیه رایزنی‌هایی شده تا با ۲ پرواز در هفته محصولات دزفول به روسیه صادر شود.

او افزود: جایگاه دزفول به عنوان پایگاه مقاومت نیز در این نشست بیان شد و مسئولان روسیه مشتاق بازدید ظرفیت‌های دزفول و اقدامات بعدی در خصوص صادرات هستند و از این پیشنهاد خیلی استقبال کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: امید است با انجام این دیدار‌ها و پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد شاهد صادرات مستقیم محصولات باکیفیت دزفول به روسیه باشیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۱ تير ۱۴۰۰
عالیه .حق دزفول و خوزستان فراتر از این برنامه هاست مسئولین هوشیار و زرنگ باشند خوزستان فراتر از مرز ها میره .خوزستان یه گنج برا کشور