گوگل پیکسل ۴ و ۵ به صورت خودکار ۴۸ ساعت باتری را نگه می‌دارند

تلفن همراه گوگل پیکسل ۴ و ۵، با استفاده از صرفه جویی انرژی در مدل‌های خاص، حداکثر ۴۸ ساعت باتری رانگه می‌دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، شرکت گوگل سه تبلیغ  منتشر کرده است که برخی از خصوصیات موجود در مدل‌های ۵Pixel و ۴Pixel به صورت ۵G را ارائه می‌دهد.

اولین تبلیغ تحت عنوان «باتری را دریافت کنید» است. که با توجه به شکایات مربوط به باتری‌های کوچکی که گوگل Pixels در طول سال‌های گذشته استفاده کرده است، به نظر می‌رسد کنایه آمیز باشد.Google اظهار کرد: صرفه جویی در باتری به شما کمک می‌کند تا Pixel، در صورت نیاز واقعی ۴۸ ساعت دوام بیاورد. این حالت به طور خودکار برنامه‌های فعال را فقط به موارد ضروری محدود می‌کند و به شما امکان می‌دهد برنامه‌های دیگری را که می‌خواهید روشن نگه دارید انتخاب کنید؛ و برنامه‌هایی که احتیاج ندارید را خاموش  کنید. شایان ذکر است CYA می‌گوید: عمر باتری به عوامل زیادی بستگی دارد و استفاده از برخی ویژگی‌ها باعث کاهش عمر باتری می‌شود.

تبلیغ بعدی ویژگی‌های امنیتی Pixel است که می‌تواند دستگاه شما را ایمن نگه دارد، افزون بر این گوگل یک کودک را نشان می‌دهد که با اسکوتر توسط پرنده تعقیب می‌شود. تصویر در نوار جستجوی Google تغییر شکل می‌دهد و از شما می‌پرسد  چگونه از حملات ناخواسته جلوگیری کنیم؟ لازم است بدانید طبق ویدئو، پاسخ شما باید Google Pixel با تراشه امنیتی TitanM باشد.

ویژگی گوگل امنیتی پیکسل
تبلیغ آخر سه فیلم ۱۵ ثانیه‌ای با عنوان «چگونه می‌توان تماس‌های ناخواسته را  مسدود کرد؟» است. در این تبلیغ   Pixel Call Screen بر روی گوگل را نشان می‌دهد که باعث می‌شود تماس‌ها نمایش  داده شود تا به کاربران آرامش و سکوت مورد نظر خود را ارائه دهد. شایان ذکر است این ویدئو کودکی را در صندلی عقب اتومبیل نشان می‌دهد که آواز مرا رها کن می‌خواند، و هنگامی که به نوار جستجوی گوگل تبدیل می‌شود، در این هنگام دومی سوال می‌کندچگونه به راحتی از آزار و اذیت شخصی در امان باشیم؟ و پاسخ Google Pixel با صفحه نمایش تماس است.

محافظت گوگل در برابر هرزنامه‌ها

در پایان به نظر می‌رسد جستجوی گوگل برای همه چیز جواب دارد! Pixel ۴a ۵G و Pixel ۵ دارای باتری‌های بزرگ، امنیت قوی و محافظت در برابر تماس‌های هرزنامه و کلاهبرداری هستند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت گوگل ، سرچ گوگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار