امام جمعه اردبیل گفت: هیچ جهادی به اندازه اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای جوانان بیکار مقدس نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل صبح امروز در دیدار با برخی مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس در اردبیل گفت: مسیر تحول صنعتی در استان اردبیل در حال رقم خوردن است و به همین منظور تاکنون اقدامات بسیار ارزنده‌ای در استان اردبیل به انجام رسیده است.

او بیان کرد: بستر و شرابط خوبی برای ایجاد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان فراهم شده و این قشر شبانه‌روز با چنگ و دندان تلاش می‌کنند تا با حفظ استقلال و عزت کشور به دشمنان اجازه ندهند تا کوچک‌ترین دخالتی در امور کشور داشته باشند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: ادامه روند مسیر پیشرفت و توسعه را با جدیت و تمام قوا ادامه خواهیم داد و با توجه به این که کشورمان در طول 40 سال گذشته در حوزه‌های تکنولوژی صنعتی و علمی زبانزد عام و خاص شده، بنابراین اجرای پروژه‌های مهم صنعتی و عظیم در استان اردبیل به جایگاه قابل توجهی دست یافته است.

عاملی اظهار کرد: محرومیت‌زدایی استان اردبیل شایسته تقدیر و قدردانی است و هر سرمایه‌گذار و تولیدکننده‌ای در این عرصه حضور جدی داشته باشد ثواب اخروی و دنیوی را کسب کرده و به همین منظور مسئولان باید نسبت به حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران و تکریم آنان اقدام کنند.

او بیان کرد: به جای این که پول در بانک راکد بماند بهتر است سرمایه‌گذاران نسبت به افزایش فرصت شغلی و عزت و افتخار جوانان ورود پیدا کنند و با سرمایه‌گذاری‌های کوچک و بزرگ جهادی‌وار اقدام کنند چرا که هیچ جهادی به اندازه اشتغال‌زایی و کارآفرینی برای جوانان بیکار مقدس نیست.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.