بهره مندی مشترکین میاندورود از آب سد شهید رجایی

۴ کیلومتر خط انتقال آب به منظور بهره مندی مشترکین میاندورود از آب سد شهید رجایی در بادله در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی امیدیان مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفا مازندران با اشاره به لزوم برخورداری مشترکین از آب‌های سطحی با توجه به افت ذخایر سفره‌های زیرزمینی، گفت: ۴ کیلومتر خط انتقال آب به منظور بهره مندی مشترکین میاندرود میاندورود از آب سد شهید رجایی در بادله در حال احداث است.

او با بیان اینکه طرح‌های بسیاری برای تقویت و تامین فشار آب آشامیدنی مشترکین استان در تابستان امسال در حال اجراست، افزود:عملیات نصب تجهیزات و منصوبات چاه و مخزن جدید داراب کلا با برخورداری بیش از ۲هزار مشترک، بهسازی چاه شماره ۵ سورک برای افزایش میزان دبی شبکه توزیع میاندورود با پیش بینی افزایش آبدهی به میزان ۵ تا ۱۰ لیتر در ثانیه، در حال اجرا است.

امیدیان گفت: اصلاح ۲ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آبرسانی در جامخانه با برخورداری بیش از ۵ هزار مشترک و در شهرستان ساری، اصلاح شبکه و پایش منطقه بالادزا نیز درحال انجام است.

او به بررسی هیدرولیکی خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شهر سیمرغ برای تقویت فشار آب شهر‌های گرو ه الف به ویژه بابلسر اشاره کرد و افزود: در همین راستا عملیات احداث ۷ کیلومتر خط انتقال آب بهنمیر به بابلسر در حال اجراست.

مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع آبفامازندران، گفت: برای تقویت فشار آب شرب مشترکین به ویژه در پیک مصرف، ۳کیلومتر خط انتقال آب نیز در روستای طوس کلای نکا در حال احداث است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.