اصفهانیان مقدم گفت: بلوار شهید سپهبد سلیمانی حدفاصل کوچه شماره ۱۷ الی ۳۷ بلوار غدیر قرار دارد طول این بلوار ۱۵۰۰ متر بوده و ۳۰ هزار تن آسفالت توزیع‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی اصفهانیان مقدم مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت احداث بلوار سپهبد شهید سلیمانی گفت: این بلوار حدفاصل کوچه شماره ۱۷ الی ۳۷ بلوار غدیر قرار دارد و هم‌اکنون با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه این بلوار ۱۵۰۰ متر طول دارد و از لحاظ ترافیکی بسیار حائز اهمیت است، ابراز کرد: احداث این بخش از بلوار بار ترافیکی محدوده بلوار امین (ص)، بلوار غدیر و شوارع منتهی به آن را به‌طور چشمگیری پوشش و کاهش خواهد داد.

او در ادامه از۳۰ هزار تن آسفالت و زیرسازی این بلوار خبر داد و افزود:در این پروژه ۵۶۰۰ متر طول نیز جدول‌گذاری انجام‌شده است.

اصفهانیان مقدم این بلوار را شریان اتصال شمال به جنوب قم و مسیر دسترسی به مجموعه پروژه‌های در حال احداث نیک‌اندیش واقع در بلوار امام رضا (ع) عنوان و اضافه کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه تاکنون حدود ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم در خاتمه هدف از اجرای این پروژه را کاهش مدت‌زمان سفر‌های درون‌شهری، افزایش ایمنی تردد شهروندان، کاهش تصادفات و … دانست و یادآور شد: مشارکت و همکاری شهروندان در اجرای پروژه‌های شهری سبب تسریع در اجرای پروژه‌ها و از اصول تحقق‌پذیری توسعه پایدار محسوب می‌گردد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۰ تير ۱۴۰۰
فقط بلدید از رامبد جوان ایراد بگیرید ، بعد برید سراغ اینها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۰ تير ۱۴۰۰
چه ربطی داره؟
آخرین اخبار