استفان هارپر، نخست وزیر سابق کانادا در ادامه خوش رقصی‌های خود برای گروهک منافقین در اتهاماتی بی اساس دولت منتخب ایران را ناقض حقوق بشر دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کانادا پرس، استفان هارپر، نخست وزیر سابق کانادا که سیاست های ضد ایرانی او زبانزد است، دیروز (شنبه) در سخنرانی خود در کنفرانس مجازی گروهک منافقین ضمن مطرح کردن ادعاهایی بی اساس، در اظهاراتی توهین آمیز دولت‌های سراسر جهان را از مذاکره با رئیس جمهور آینده ایران  منع کرد.

 بیست و دومین نخست وزیر کانادا در اظهارات واهی مدعی شد که دولت جدید در ایران باعث  تشدید افراط گرایی  در این کشور می‌شود.

هارپر ضمن ادعای ساختگی بودن انتخابات ایران، در ادامه اتهامات بی اساس و توهین آمیز خود افزود: «ابراهیم رئیسی حقوق بشر را نقض می‌کند و شرم بر هر کشوری که با دولت رئیسی مذاکره کند.»

هارپر که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ به عنوان نخست وزیر کانادا خدمت می‌کرد، در سال ۲۰۱۲ روابط دیپلماتیک خود را با ایران قطع کرد. او از مخالفان سرسخت توافق هسته‌ای ایران است.

نمایندگانی از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا از جمله رئیس کمیته روابط خارجی سنا در کنفرانس این هفته منافقین که به صورت مجازی برگزار می‌شود، حضور دارند.

این کنفرانس توسط سرکردگان منافقین هر ساله برگزار می‌شود. حضور نمایندگانی از جمهوری خواهان و دموکرات‌های آمریکا در کنفرانس سالانه منافقین در حالی صورت می‌گیرد که این روز‌ها نمایندگان اروپایی در حال رایزنی برای احیای توافقنامه برجام هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۳ تير ۱۴۰۰
وقتی نسل کشی گورهای دست جمعی رهاورد کانادا چه انتظاری باید داشت
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۱۸ ۲۳ تير ۱۴۰۰
چرا این خبر که اصلا مهم نیست اینقدر در سرفصل قرار گرفته ، یه بازنشسته معلوم الحال تو یه کشور جنایت کار از چارتا جانی حنایت کرده چرا باید اینقدر مهم جلوه بدید اینو ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۰ تير ۱۴۰۰
زیاد جدی نگیرید کانادا نوچه آمریکا تشریف دارند بنابراین باید چیزی بفرمایند که آمریکا خوششان بیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۳ تير ۱۴۰۰
کانادا نوچه که هیچ هنوز مستعمره انگلیس است
Canada
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۰ تير ۱۴۰۰
لعنت به منافقین
Iran (Islamic Republic of)
سلامت
۱۶:۳۷ ۲۰ تير ۱۴۰۰
یکی نیست بگه شما که روی حقوق بشر سفید کردید بچه کشها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۰ تير ۱۴۰۰
شرم بر منافق و خوش رقصای اونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۰ تير ۱۴۰۰
لازم شد ما هم یه کنگره بین المللی در مورد طفلای معصوم کشته شده سرخپوست بذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۰ تير ۱۴۰۰
باید یه موشک بزنیم اتاوا البته با اعلام قبلی تا مردم فرصت داشته باشن شهر رو ترک کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۰ تير ۱۴۰۰
کشور کانادا از بزرگترین ناقضان حقوق بشر در دنیا بوده است و با قتل عام ساکنین بومی این کشور حق اظهار نظر در خصوص حقوق بشر را ندارد البته منافقین با پرداخت دلارهای باد آورده مرتجعین منطقه با اجیر کردن مزدوران ،سعی در اظهار وجود کردن دارند ولی ملت ایران از گروهک منافقین و از رجوی ملعون متنفرند. مرگبر منافقین خائن به کشور.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۰:۴۵ ۲۰ تير ۱۴۰۰
ای کاش وزارت خارجه از استفان هارپر، نخست وزیر سابق کانادا بطور رسمی بپرسد: حمایت از کسانی که سابقه ترور بیش از 17 هزار انسان بیگناه را در پرونده خود دارند. چه معنایی دارد. همچنین شرم بر کسانی باد که سابقه کشتار هزاران کودک بیگناه بومی و دفن آنها در گورهای جمعی مدرسه را دارند
آخرین اخبار